loading...
مرکز معلومات عمومی و دانلود پایان نامه
مدیر سایت بازدید : 714 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (7)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط AMIR در تاریخ 1393/06/27 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

سلام
بازديد من تقريبا برابر بازديد تو

مايل به تبادل لينک هستي

منو با نام دانلود فيلم هاي جديد لينک کن خبرم کن با افتخار لينکي
پاسخ : سلام دوست عزیز
ممنون ک به سایتم سر زدی
چشم سایتتون لینک شد

این نظر توسط تبادل لینک در تاریخ 1392/11/13 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ خوبی داره خوشم امد اگر مایل به تبادل لینک هستی به سایت من سر بزن و تبادل لینک انجام بده سایت ما پیچ رنک خوبی داره و موجب افزایش بازدید و رتبه سایت شما حتما خواهد شد .منتظرم.

http://fatmion.ir/
پاسخ : سلام دوست عزیز
ممنون , حتماشکلک

این نظر توسط نسیم در تاریخ 1392/11/04 و 4:08 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من من شما رو خیلی وقت لینک کردم هنوز لینکم نکردید اگه لینک نمیکنید بگین منم بردارم لینکتون رو
پاسخ : سلام نسیم جان
منم همونموقع که درخواست لینک دادی لینکت کردم دوست عزیزشکلک
لینکتون در قسمت لینکستان و با عنوان "دانلود اهنگ های جدید قلب اهنگ" درج شدهشکلک

این نظر توسط آرن آرامان در تاریخ 1392/11/03 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

خدایی خدا غریبه
غریبه چونکه ما عاشقش نشدیم ......

غریبه بنده ی لایقش نشدیم.....

غریبه رهرو ی صادقش نشدیم.....

امون ز غفلت امون ز تهمت.......

از دست ما تو غیبته حضرت حجت.......

گناه شد عادت....... غیبت عبادت.....

جالب اینه گذاشتیم سر خدا هم منت...

هرجا ریا شد به اسم خدا شد.....

همه دُکان وا کرده ایم حتی تو هئیت.....

چیو ببینه؟؟؟!! دله سیاهو یا رو زبون اللهم الرزقنا الشهادة.....

از امر به معروف ترسیدیم..... حاجیو دور شیطان گردیدیم......

همسایه یتیمُ و سیر خوابیدیم...... ما به زمین خورده خندیدیم....

خــــدا نفهمیدیم....خــــدا نفهمیدیم......خــــدا نفهمیدیم.....

خدایی خدا غریبه.....خدایی خدا غریبه...... خدایی خدا غریبه.....

غریبه......

چونکه راحت گناه کردیم....

غریبه........

به نامحرم نگاه کردیم.......

غریبه.......

نامه فقط سیاه کردیم......

فروختیم ایمان..... خریده ایم نان....خاک میخوره به روی طاقچه هامون قرآن. ..

سحر نه حالی...... نه خمس مالی...... اسممونم گذاشتیم عبد شاه مردان......

شیعۀ حرفی...... آدم برفی......

هنوز نمک نخورده می شکنیم نمکدان....

یه پا تو محراب یه پا لب آب.....

رو به روی عکس شهید عکس شهیدان.....

بگو خدا غرق امیدم کن...

بی خریدارم خریدم کن...

پیش حسین رو سفیدم کن نذر ابوالفضل رشیدم کن....

خدا شهیدم کن....خدا شهیدم کن...... خدا شهیدم کن.........

خدایی خدا غریبه...خدایی خدا غریبه....خدایی خدا غریبه......

غریبه....

که دوستش داریم واسه حاجت....

غریبه......

میپرستیمش برا جنت......

غریبه که به تنهایی کرده عادت......

تو راه پاکی زدیم به خاکی.....

چه عاشقی؟! چه مجنونی؟! چه سینه چاکی؟!

جای حرم کیش...... جای پرچم دیش....چه ساده بر مقدسات میشه هتاکی!!!!

این وضعه ناموس......کو کف افسوس؟!!!

نکشیدیم خجالت از چادر خاکی!!!!

دیگه شیطان شد ایاک نعبد..... ببین خدا رو ول کردیم میگردیم با کی؟؟؟؟!!!

بگو خدا رحمی به حالم کن....

لکه ننگم زلالم کن...... عشق خودت رو مدالم کن....بکش و در علقمه چالم کن.....

خدا حلالم کن....خدا حلالم کن......خدا حلالم کن...
پاسخ : شکلک

این نظر توسط آرن آرامان در تاریخ 1392/10/24 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

سلام من شما رو لینک کرده بودم حاجیه خانم دست شما درد نکنه با همون نامی که گفتید لینک شدید
پاسخ : مرسی دوست منشکلک
شما هم لینک شدید

این نظر توسط sajjadsaleh در تاریخ 1392/10/22 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

قربانت انجام وظیفه ی انسانی خودم دونستم که این کارو کنم : )
بازم اگه دیدم سایتی مشکل داره حتما این کارو دوباره میکنم من عضو شدم شما هم اگه خواستی عضو شو
پاسخ : مرسی دوست عزیزشکلک
حتما

این نظر توسط بهترین دوست در تاریخ 1392/10/21 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون که به وبم اومدی من لینکت کردم بازم به وبم بیا منم بلینکشکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز, حتما,منم لینکت کردم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جامع ترین بانک معلومات عمومی , سرگرمی و دانلود مقاله , پایان نامه ,نرم افزار , آزمون استخدامی , نمونه سوالات در تمامی رشته ها و ... و هرآنچه به دنبال آن هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این سایت ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 272
  • بازدید امروز : 625
  • باردید دیروز : 535
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,203
  • بازدید ماه : 2,203
  • بازدید سال : 46,675
  • بازدید کلی : 298,798
  • کدهای اختصاصی



    .:ارسال برای یک دوست:.

    نام شما :

    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: